Klachten


Bodystore.nl probeert haar dienstverlening zo goed mogelijk uit te voeren. Toch kan het gebeuren dat u niet helemaal tevreden bent. In dat geval kunt u een klacht indienen.

Voor de behandeling van mogelijke klachten hebben wij de onderstaande voorzieningen en werkwijze.

Maak uw klacht schriftelijk kenbaar als volgt:

Per e-mail: info@bodystore.nl

Per post:   
Bodystore.nl
Afd. Klachten
Postbus 410
2990 AK Barendrecht

Vermeld bij uw klacht altijd duidelijk uw naam, adres, woonplaats, telefoonnummer, e-mailadres en uw ordernummer.

Bij ontvangst van uw klacht zullen wij deze in behandeling nemen. Wij streven ernaar binnen 5 werkdagen inhoudelijk te reageren. Indien wij niet binnen 5 werkdagen kunnen reageren, zullen wij u hiervan op de hoogte stellen per e-mail of per post.

question-mark-circle
Heb je ergens hulp of advies bij nodig? Laat het ons hier weten!
We streven ernaar je bericht binnen 4 uur te beantwoorden (ma-vr).
loader
Laden...